On One Inbred- Experience
Sobota, 5 listopada 2016
· Komentarze(0)
Całkiem spodziewany zakup, w postaci ramy On One Inbred;
stal o zjawiskowych kształtach.

Właściwy ciężar około 2.7kg powoduje refleksje, jaka będzie jazda takim „czołgiem”? Ta rama posiada charakter, wyspiarski charakter- hak przerzutki wykonany z blachy o grubości 6mm, konstrukcja „rurowa” i dobre spawy, przyglądam się tym kształtom z każdej strony- w zimowy czas warto mieć coś do roboty- cel jest konceptualny.


„Steel is real- mówią entuzjaści”, czy jestem jednym z nich? Wszystko na to wskazuje, jak to określił Przemo w odpowiedzi na moje wątpliwości co do stalowych ram, „Czas zatoczy koło- zaczynałeś na CrMo i wracasz do CrMo”. A czas i tak zatoczy koło.

Krążą myśli o nowej maszynie, i co za tym idzie krąży przelewany szmal- nie zamierzam rujnować nadwątlonego budżetu i nie zawaham się użyć sprawdzonych części od 26calowego „Scotta”. Czy zdołam ruszyć na szlaki w tym roku? Nie wiem, możliwe.

Właściwy ciężar około 2.7kg powoduje refleksje, jaka będzie jazda takim „czołgiem”? Ta rama posiada charakter, wyspiarski charakter- hak przerzutki wykonany z blachy o grubości 6mm, konstrukcja „rurowa” i dobre spawy, przyglądam się tym kształtom z każdej strony- w zimowy czas warto mieć coś do roboty- cel jest konceptualny.


„Steel is real- mówią entuzjaści”, czy jestem jednym z nich? Wszystko na to wskazuje, jak to określił Przemo w odpowiedzi na moje wątpliwości co do stalowych ram, „Czas zatoczy koło- zaczynałeś na CrMo i wracasz do CrMo”. A czas i tak zatoczy koło.

Krążą myśli o nowej maszynie, i co za tym idzie krąży przelewany szmal- nie zamierzam rujnować nadwątlonego budżetu i nie zawaham się użyć sprawdzonych części od 26calowego „Scotta”. Czy zdołam ruszyć na szlaki w tym roku? Nie wiem, możliwe.